våren - äntligen har den kommit

Nu har våren ÄNTLIGEN kommit!
Den som jag väntat på enda sen första snön nådde marken i vintras. Största delen av helgen spenderade jag ute i den varma solen och jag fick verkligen sommarkänslor när jag tog en väldigt lång promenad i karlslund i endast kortbyxor och linne. Det som saknades var sommarlov och vetskapen om att det var tillbaka till skolan igen på måndag gjorde att jag ville njuta så mkt jag kunde av solen och den stunden. Ligga på en bänk i solen med huvudet i knät på R och vara helt ensamma där, några fåtal som gick förbi bara. Tiden stod stilla och jag kunde bara njuta. Sen också när vi kom tillbaka hem till mig och vi lade oss på en filt och solade vid gräsområdet bredvid ån. Så jäkla skönt och rofullt.

Det kunde varit lite varmare i söndags. Tog på mig samma kläder som i lördags med förhoppning om att det skulle bli lika fint som dagen innan. Jag åkte till Nora med mamma och pappa och när vi åkte var det soligt och fint, men molnen började visa sig och när vi kom fram till Nora var det inte alls nåt fint väder, det var nästan regn som hängde i luften.

Nu ska det allt bli fint väder i fortsättningen!
Men tydligen ska det bli regn imorgon och det hoppas jag inte är sant, om det ska bli regn så kan det bli fint väder på torsdag och i helgen. För på torsdag är det ju valborgsmässoafton och jag vill ju inte ha regn när jag står och kollar på elden som tänds vid slottet.




Kommentarer
Postat av: Felicia

vååååååååååååår :D allt bra härligt!!

2009-04-27 @ 22:21:35
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Niklas

Snart så pass bra väder så du kan cykla till Gislaved tycker jag. :P

2009-04-28 @ 11:27:15
Postat av: matilda

haha, happy pills :D ^^

2009-04-29 @ 17:00:35
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0