jag har mvg och jag är bäst - så det så!



Sådär ja, nu ska jag allt blogga lite... fast egentligen är det inte jag som bloggar utan ett hemligt spöke som är gräshoppa. Dagen har börjat med en väldigt nödvändig lektion... sådär 40 minuter lång. Där fick jag reda på att jag har mvg i hälsopedagogik!!! IM THE BEST SHIT EVER (tycker gräshoppan)

Jaha, nu sitter vi och chillar inför nästa lektion som börjar kl13 då vi får tillbaka prov.
Känns sådär lagom nödvändigt att gå i skolan just nu... men jaja, på tordag rockar vi loss och det är skolavslutning!!!! Det hurrar vi för och tycker att vädret suger stenhårt, hur det nu går till?

Jo, sen undrar jag en till sak, varför läser inte fler min blogg?
Hallå alla människor!!! Detta är en otroligt grymt bra blogg - ni som inte läser är lixom idioter.

Hursom... det är ju inte Sofia Hörman som har skrivit detta inlägg utan det är en hemlig gräshoppa, så hon är lixom inte en sån egoist som man kan tror av detta inlägg... men ibland när Sofia blir slö får gräshoppan hoppa in och göra jobbet. Hur skulle hon annars ha fått mvg i hälsopedagogik lixom?

Peace out my friends!
jag undrar om hon har blåbärsglass eller om hon har ätit upp allt, nu ska jag styra mina hopp mot frysen!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha xD Snart sommarlov!!!!!

2009-06-02 @ 21:53:16
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: matilda

längesen du bloggade XD haha!

2009-06-08 @ 19:28:51
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0