rubrik

The world is spinning but something is missing.

Livet flyter på helt fantastiskt men det är så mycket jag vill göra men som inte hinns med. Två av mina närmsta vänner jobbar nu och jag hinner i stort ett aldrig träffa dem. Men träffas ska väl hinnas med och sommarlovet är ju långt.
Tur att man har tillräckligt att göra på dagarna så att man inte sitter och häckar själv dagarna i ända. Men lite jobbigt är det nu när även Robbin börjar jobba jour och man inte kan planera när man kan träffas. Hoppas nu bara att vädergubben på teve har rätt och det blir strålande fint väder nu framöver. Vill så gärna bli brun och inte känna mig som en lik, så som mamma säger att jag ser ut. Hahah

Men jag har även fått ett bra förslag av en vän till familjen, nu är det ju perfekt tid för mig att börja plugga inför körkortet. Jag har ju tid att läsa igenom teorin så jag har det över innan skolan börjar igen och kan ta mitt körkort så fort jag fyller 18 år. Vill så gärna skaffa körkort så fort som möjligt så man har det avklarat innan studenten och liknande.

............

Kommentarer
Postat av: matilda

jag är här, hela tiden <3

2009-06-21 @ 22:11:42
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0