Kort resumé

Faaan också, bloggen! glömmer alltid bort att blogga...

Mycket har hänt.
Teknisfighten om var riktigt rolig men vädret kunde verkligen varit bättre för det var inte roligt att vara ute hela dagen och hacka tänder.
Sen dagen man längtat efter i ett år : SKOLAVSLUTNING = SOMMARLOV!!
Men vädret var denamma då och det var riktigt kallt att gå runt i regn med endast klänning och jeansjacka. Men dagen var riktigt rolig eftersom man umgicks med älskade vänner och sen på kvällen kom min älskling <3
Studenten, jag hade planerat att gå upp på stan och kolla på alla studenter men min ork var borta och jag fastnade inne på mitt rum. Hahah
Var på bio sen på kvällen med Robbin, men filmen var VERKLIGEN inte bra och vi gick efter en timme för att hinna med bussen till Nora, nästa buss gick kl 01.20 och det skulle bli alldeles för sent. Filmen var ändå så sövande att jag knappt kunde hålla ögonen öppna, KOLLA INTE P DUPLICITY!!
Väldigt trevligt i Nora som alltid, och åkte på lördagen runt lunch till mormor och var där några timmar. Har inte träffat henne på evigheter, inte en innan hennes knäoperation. Riktigt trevligt att släppa allt där ute i skogen.
Kvällen var bara slapp, och söndagen också. Det enda vettiga jag gjorde igår var att jag gick 1 mil JJJJ hahaha

Idag var jag en sväng på gymmet och så har jag kollat film och läst en massa. Det är inge roligt när de flesta jobbar och Robbin går i skolan. Men på fredag går ivf Robbin ut ur skolan och har en hel tid över förhoppninsvis (A) haha
Men jag gissar på att han börjar jobba inom kort.

Fyy... nu är jag sugen på choklad... kanske kan få med syrran till ica.... hehe

sionara (?)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är så himla söt! <3

Haha, inget slår att äta kakor under paraply xD

Åh, nu gjorde du mig sugen på choklad också :(

2009-06-11 @ 18:11:44
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0