Blogga?

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg, men jag känner att jag inte riktigt har nån tid nu så jag kommer väl skriva sen när det blir lite lugnare i mitt liv. Just nu är det fullt upp med skolan, bowling, vänner och familj. Och jag känner att mitt liv är riktigt roligt när det innehåller de sakerna!
Nej nu ska jag ta och plugga lite, för sen ska jag till hallen och heja lite och runt 14 så måste jag vara hemma för släkten kommer för att fira pappa som fyllde i fredags. Måste även plugga massor ikväll för jag ska hålla tal om stamcellsforskning veckan som kommer nu och har ett hemprov i hälsopedagogiken som ska vara klart imorgon och jag har inte kommit så långt på det arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0