En händelsefull helg

Helgen började i fredags då jag träffade Adrian för att sen ta bussen till Marcus efter skolan. Dags för filmkväll!
På bussen satt vi med en vän till Adrian som även visade oss vägen när vi klev av bussen. Hög musik och sen dags för film. Nere i Marcus källare kollar vi först på Iron man och självklara breder man ut sig i soffan.... (A)
Sen I am legend precis efter.
Matdags efter två filmer, Tacos. Mumma! Då blev vi även utökade och Albin kom och gjorde oss sällskap till sista filmen. Då blev det Morgan Pålsson - världsreporten. Och även lite gottgott xD
Adrian och jag tog sen busen hem, men vi båda klev av på samma ställe och gick förts hem till mig där jag gick in och han fortsatte hem till sig. Där var fredagen slut.
Lördag - vaknade kl 8 och det var bara att skynda för det var samling kl 9 på Strike. Fick ta hand om lotteriförsäljningen som vanligt, men den här gången var det inte lika lätt att sälja.
Matchen gick skit, det är väl det enda jag kan säga om den. Gick spikrakt och hur mkt jag än flyttade så kom jag inte in i fickan, måste ta och träna på att byta pil.
Efter matchen blev en promenad på stan i vårvädret med mamma. Letade gardintyg och köpte sen med oss mat hem från Saigon. Käka maten hemma och sen städa upp i mitt (syrrans) rum för mitt rum var klart för inflyttning av mina möbler. Skitsnyggt blev det!! :D
Spendera restan av dan med att kolla på Gossip girl och bara chilla.
Idag har jag inte gjort så mycket. Tagit det lugnt, kollat GG1 och GG2 och sen tränat med Matilda. Spinning och gym.
Hem och plugga lite på redovisning jag har imorrn och även läst lite.

Det var min helg xD Hahahha


Kommentarer
Postat av: matilda

låter som en full helg av kul saker! :D

2009-03-14 @ 00:51:35
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

Se hit!

Inga får glömmas bort.

Länka till mitt inlägg i min blogg http://elitecyclist.blogg.se/?tmp=17190235 och sprid detta!

Ingen får glömmas bort. Alla är dem barn, barn som ska få hjälp.

/Matilda

2009-03-17 @ 20:34:41
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0