I went gold when I saw your smiling face

 Much is happening right now.

Plugg, plugg, plugg och bowling just nu. Men snart är det påsklov och bowlingsäsongen tar snart slut så då får jag lite tid över till annat. Just nu pluggar jag hälsopedagogik, att man ska må bra både kropp och själ och känna sig nöjd med livet. Det gör jag just nu, det mesta går precis som jag vill och jag kan bara le. Livet leker helt enkelt.
Ska spela ligan imorrn och det blir första gången för mig. Men imorgon hoppas jag at pulsen inte kommer gå upp lika mkt som den gjorde i torsdags när jag spelade JM. Kunde inte stå still då och hela jag skakade när jag skulle spela. Men imorrn ska jag bara bli glad och inte nervös!
Ska även till PA då och kolla på klot!!!! Äntligen har jag fått mamma och kanske gå med på att jag ska få ett till strikeklot! Det har jag längtat efter enda sen jag fick förra klotet, hahaha.



Oh my god I went gold when I saw your smiling face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0