Skola

Sitter i skolan nu och har tråkigt... börjar kl 13 sen så nu har jag ett långt hål. Men det blir väl att springa runt på stan och chilla!

Ikväll är det dags för Junior Masters här i Örebro, första gången jag spelar den tävlingen xD Men jag ska allt spela bra och komma till final och sen vinna där, vill ju vinna ett nytt klot!!! (A) Har ju inte spelat så bra på senaste tiden, men det brukarju funka bra på torsdagar så nu är det upp till bevis för min del. Hoppas bara mamma inte kommer opch kollar för det blir så jobbigt när hon ska stå och spela tränare xD Hahaha
Det är ju även skönt att jag inte har en massa plugg just nu vilket gör att jag inte måste stressa hem ikväll och plugga när jag är trött efter tävlingen. Men jag har ju lite engelska som jag får sitta och göra på strike innan samtidigt som jag sitter och käkar.

Hoppas på en överraskning ikväll... :)

Kommentarer
Postat av: matilda

du hoppas på att han kommer ;)

2009-03-26 @ 16:21:58
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0