it goes up and it goes down



Äntligen är jag klar med kursprov 2/3 i fysik B!!!

Det firas med en helt ledig kväll för mig själv, inget plugg... få städa ordning på mitt rum och nörda lite sims3!
Mår bättre idag än på länge, kanske för att alla tårar som fanns inom mig kom ut igår, en hel dag av tårar är inget vidare, men kan vara skönt dagen efter.
Åker till älsklingen i helgen, eller redan imorgon efter vaccinsprutan åker jag till honom. Var 1 månad sen jag var där sist, och känner verkligen att jag har saknat det. Är en sån skillnad från hemma hos mig, och det kanske är därför jag gillar det så mkt. (haha får ju även sova i en bred säng... SKÖNT!)

Och måste även till en viss affär på måndag med älsklingen, för min 2a älskling fyller ju 18 år nästa vecka och måste ju fixa nåt fint, lika fint som jag fick av henne! Matilda min älskade Matilda ;)

Nej kanske måste städa klart så jag kan spela sims ett tag innan jag ska vara social på msn...
Måste ju även packa väskan till helgen kom jag på nu!!

SKA försöka blogga oftare... ;D

sofia ♥ robbin

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi, sims är allt bra tidsfördriv! :D

2009-11-26 @ 21:45:20
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag vill verkligen inte fylla. usch.



allting ordnar sig, om inte så fångar jag dig alltid <3

2009-11-26 @ 21:58:18
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0