over and out




Jaha, ska väl ta och sova snart. Men jag är inte riktigt så pass trött för att somna snabbt och skönt. Så det kommer väl bli lite häng framför datorn en stund till. Ska försöka blogga lite mer regelbundet nu också.

Var på UAF-mässa idag och gick runt och samlade kataloger till olika universitet, samlade även på mig flera pennor och lite godis. Men blev sååå sugen på de där plopparna som låg på bordet men som jag inte vågade närma mig eftersom folkpartisten stod där och stirrade på mig. Kanske ville hon stirra in kunsskapen hon ville lära ut istället för att komma fram och prata med mig. Men jag var bara glad att hon inte kom fram, jag har inget att säga henne. Hahaha
Sen lite privatfysik för matilda och mig, det som vi missade när vi var på universitetet och läste.
Efter det så bar det av till bowlinghallen. Gjorde några fysikuppgifter och sen bytte jag om till min finfina kjol och spelade 1 timme innan bowlingskolan började. Det gick ganska bra att träna, 575 på 3 serier, snittet får ni räkna ut själva om ni är intresserade ;) hahaha
Bowlingskolan gick väl bra, mackan och jag äger ju när vi är ensamma och ska leda, men vi hade bara 6 barn idag så arbetet var inte så svårt. Min riktiga träning bestådde av träning inför 3-manna DM som är 5 december, då ska jag soffan och ullis vinna mot mammas lag! Dags för revansch från förra året.

Sen pluggplugg inför svenska B nationella skriftliga. Duktiga jag har ju inte läst igenom texterna så jag fick sitta idag (dagen innan) och läsa. Att det alltid blir så att man skjuter upp det..?

Har börjat fixa mitt rum! Ska bli lite temafärg i rosa och guld. Några förändringar har redan skett. Diamander i guld och rosa har jag limmat fast på skrivbordet och så har jag målat över det röda på min whiteboard till guld. Ska även måla ramen till spegeln guld, byta ut vissa motiv i mina tavlor och sen en ny matta. Sen får vi se vad det blir mer. Ska även klä en fin svart låda i småspeglar så den ska bli skitsnygg!!


Längtar till torsdag eftermiddag nu! Älsklingen kommer då, Äntligen. Han ska sova över för jag har bara bild på fredag och då kan han ju vara med. Sen blir det gym och biff biff!! hhahaha
Men kl 15.30 på fredag är det tajm för BIO. Äntligen är det New Moon som har premiär. Har längtat väldigt länge.
Bästa att min underbara ville gå på den här filmen, är ju få killar som gillar twilight. You're the best

Nej det kanske är dags att sova nu, den sköna tröttheten har kommit nu.

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Matilda

NEW MOON!! :D <3

2009-11-18 @ 16:36:48
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: <3<3

haha vadå man är ju speciell och inte som alla andra killar<3:P

när jag kommer så får jag se en massa förändringar kan jag tänka mig älskar dig ska sova nu puss;)(L)

2009-11-18 @ 22:43:13
Postat av: Felicia

haha, jag vill se ditt rum snart ju :D rosa :D xD

2009-11-19 @ 22:00:16
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0