jaha


http://www.youtube.com/watch?v=hlqsehrG1AA
Hahahaha på denna video, värre än mig på fifa!



Nu är det ett prov kvar i skolan kvar innan höstlovet, och lite småsaker

Kemiprov
Historiaredovisning
Svenskauppgift (ska vara klar efter lovet)
Plugga matte
Kanske nåt mer men inget jag kommer på just nu xD

Köpte träningskort i måndags så nu ska jag köra igång med träningen. Två pass inbokade den här veckan på torsdag och fredag, sen har jag match på lördag och så är älsklingen hos mig i helgen. Till honom vågar jag inte åka för nästa gång blir när jag fyller år och de planerar en överraskning till mig.... och jag hatar verkligen överraskningar och det vet de om!

Har städat mitt rum lite snabbt idag och ska väl ta och plugga inför kemiprovet som är på tisdag, och jag behöver plugga för jag vill inte att det ska gå lika dåligt som förra provet.
Men så är det ju även GA ikväll och då blir det allt inget plugg! ;D


♥robbin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och ditt ga hahaxd'

:P

<3<3<3love you!!!

2009-10-14 @ 22:58:04
Postat av: Matilda

haha! tur att jag kikade in här xD måste kolla på video :D

2009-10-15 @ 15:35:20
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0