Fredag 100813

Fredagen den 13 idag... scaaaaaryyy ;)

Körlektion på förmiddagen, gick riktigt bra, stadstrafik, blir en till lektion då vi går igenom stadstrafiken så jag kan det fullt ut. Sen hoppas jag att det är snart dags för motorväg och landsväg! :D

Jobba, 15-21. Skulle ut på krogen efter men jag tror det blir att ta det lugnt ist. Ska ju jobba imorgon 12.30-21.15 och vill inte vara för trött. Sen jobba på söndag 6.45-16.00..... sen är jag ledig! Kommer bara jobba när de behöver folk vilket jag hoppas är ganska ofta så man får in lite cash. Men de två kommande helgerna ska jag vara ledig har jag bestämt. Har ju bokat tåg och hotell i Göteborg 27-29 augusti och nästa vecka blir det kanske grillkväll? Får se vart livet tar en.

Fixar lite i mitt rum den här helgen också då jag inte jobbar. Rensa ur garderoben från skräp och ta en titt på hur många skor jag har och som jag kan använda nu när det vankar mot höst. Lägger upp lite bilder på mitt finfina rum sen, även en bild på min fina tavla, framkallade bilder som nu sitter så fint ovanför mitt skrivbord.


Kommentarer
Postat av: Felicia

håhå, så bra att det gick bra med körningen :D och jaa, grillkväll blir nog väldigt trevligt! :D

2010-08-14 @ 14:10:51
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: <4<4<4

galen bild på mig hahaxd:P

LOKA BRUNN vilket minne;)<3

2010-08-15 @ 00:31:34
Postat av: <4<4<4<4

vilken snygging jag är där då hahaxd:P

2010-08-15 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0