Onsdag 100804

Då har mycket hänt. Örnen cup i helgen då man träffa mycket roligt folk igen plus en massa nya människor! Vi vann gruppen men förlorade finalen mot motala, men en medalj fick man ändå vilket gjorde att min samling medaljer blev större.
I måndags åkte jag till Nora på eftermiddan och firade Robbins kusin som fyllde 17 år.
Tisdags blev en stor runda på stan med mamma, köpte kuddar, väckarklocka, byxor och 5 tröjor - 2 till mig och 3 till Robbin. Var några millimeter från att köpa en till klocka men tvingade mig att gå från affären innan jag gjorde det, får inte göra slut på alla mina pengar på en dag. Bowlingträning på kvällen, första för säsongen och det gick inte så bra. Men jag ska göra som så att denna säsong ska jag vara mer fokuserad på träning, tänka på att träna spärrar, släppteknik och lite gnilwob. Nu har jag tiden att lägga på bowlingen. Blir även att leda bowlingskolan ihop med Janina, mycket roligt säger jag bara. Förhoppningsvis blir det ett sammarbete mellan Örebrokometen och Merci så man kanske kan få spela nån match med dem utan att behöva byta lag.

Idag har det blivit övningskörning för hela slanten. Åka runt 11 till farmor och farfar och lånade deras bil, sen åkte vi runt odensbacken, örebro, kumla och kvarntorp innan vi lämnade bilen och åkte hem till kl 17. Nu har jag städat undan lite i rummet och dags för lite sims-nörnande innan maten, det är tillåtet eftersom Robbin nördar W3 JJJJ


Ny klänning - Monki 80 kr


Innan jag klippte mig :D


Efter jag klippte mig, har fortfarande ingen snygg bild men det kommer väl senare :)


pizzan från i fredags ;)


Skivan ligger och väntar på dig Felicia ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så söt du är! Längtar till modeshowen! :D Och va fint du har fått det här! <3

2010-08-05 @ 20:22:53
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: Felicia

åh, fin klänning :D:D och du är supersöt i håret sötnos! och jaaaa, min skiva :D:D:D vi måste ses snart jue, grilla och annat trevligt hos mig nån fin kväll nångång? :D

DU! smsa till mig, min mobil är död och alla kontakter är borta så jag har ju inte ditt nummer xD GÖRT!

2010-08-06 @ 20:55:32
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: robbin hood

du är alltid söt och bara hyper älskad by me your big fan:P Love you!!!!

2010-08-15 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0