Torsdag 100826

Hur kan det komma sig att man blir så rastlös när man går runt hemma hela dagarna och har massor planerat men som man aldrig lyckas hinna med på något konstigt sätt?
Idag har jag en lugn dag, packat väskan inför Göteborg, hängt lite med syrran och hennes kompisar som sov över efter en kväll/natt på ritz. Roligt att se dem bakfulla och kolla på pocahontas vid 21 års ålder. Tackade nej till jobb idag(?!) eftersom jag ska på styrelsemöte ikväll och skrivit det på bemanningsenheten att jag endast kan jobba dag idag. Men får väl hoppas på att det finns mycket jobb nästa vecka så man tjänar lite pengar.

Fick lönebeskedet idag. Riktigt skönt, nu kan jag köpa min mobil och träningskort. Måste ju även ha pengar så jag kan betala mitt körkort, har ju kört de 6 lektioner som ingår i paketet så nu måste jag betala resterande. Håller tummarna för att det blir mycket jobb i September. (Y)


Men vad ska man hitta på fram till kl 18 då jag ska infinna mig i bowlinghallen?
Spela sims? Baka? Slappa framför teven? Finns mycket....

Kanske kan lägga upp lite fler bilder på FB.. nja det orkar jag inte, får göra det efter göteborg, då ska jag ju ändå lägga upp de blider jag tar där.












Kommentarer
Postat av: Felicia

inte dumt med lön kan jag tänka mig :D hehe. sjukt fint blev det med bilderna på väggen, den vita kanten var ju perfekt! :D

och ahahahha, spindeln!!!!

2010-08-26 @ 21:23:40
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Matilda

vilken fin klocka! och ditt collage, jag måste komma hem till dig och kika på det :D

i övrigt, låter mycket trevligt med götet! :D hoppas ni slipper allt regn som lovas och du, sista bilden, bläääääää! XD

2010-08-26 @ 23:43:31
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0