Onsdag

Ska på jobbinformation idag :D De ringde igår från Sector Alarm och hade fått tag på mitt cv genom ams och var intresserad av mig, så idag ska jag träffa dem så de vet om de vill ha en arbetsintervju med mig eller inte. Lite läskigt men väldigt roligt för jag vill så gärna ha jobb!!!

Sen är det tredje dagen på teorikursen idag, landsväg, mörkerkörning och lite mer ska vi prata om idag. Och jag har bokat min första körning nästa vecka, måste träna för fullt i helgen så jag kan imponera lite ivf.



Mitt största problem idag var vad jag ska ha på mig, vill ju imponera och ge bra intryck, men det är så varmt så man är begränsad när det gäller kläder! Shorts och sommarskjorta blir bra hoppas jag.


I helgen ska jag övningsköra igen hos farmor och farfar, men först blir det kga med Robbin. Träffa hans släkt och försöka komma på vad man ska göra på midsommar, var ju hos Robbins släkt i kga förra året så vi får väl se vad det blir i år.


Kommentarer
Postat av: <33333<3<3<

jag det blir nog inte och fira med släkten i år kollat upp loka lite fint men rättså dyrt men det funkar:D

haha maten och firandet som gäller haha<3

vietnames mat ohhh längtar:)

2010-06-16 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0