Onsdag - tråkigt!!!

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? – öhh… robbin är 20 ;)
Vad tycker du om kärlek? – helt underbart
När kramade du någon sist? – imorse
Saknar du någon speciell person? – min älskling saknar jag jämt
Har du svårt för att bli kär? – aa
När kysste/hånglade du med någon sist? – imorse
Ångrar du det?- nej det gör jag inte
Är du singel? – nej
När fick du senast en komplimang? – vet inte, antingen imorse eller igår kväll


HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? – nej
Hånglat med nån riktigt ful? – nej
Hånglat med fler än 50 pers? – nej
Hånglat med  2 pers eller fler på en kväll? - nej
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? – ja,

Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? – ja det har man väl gjort
Blivit polisanmäld? – nej
Slagit ner någon? – nej
Skämts över dina föräldrar? – hahaha kanske har hänt nån gång
Skämts över dig själv? – ja det har jag

 

Sagt jag älskar dig och menat det? – ja
Tar du droger? - nej
Vilka kläder sover du i? – olika beroende på med vem och temperatur xD
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja
Är du ensam nu? – sitter helt ensam i mitt rum xD
Vill du gifta dig? – aa
Vill du ha barn? – självklart ;)
Åkt moppe? - ja
Åkt ett fordon full? – nej


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Robbin

Såg dig gråta? Robbin
Fick dig att gråta? Saknaden

Du gick på bio med? – Robbin
Skällde på dig? – ingen skäller på mig ;)

 

Skickade sms till dig ? – Robbin
Du gav en komplimang? - Robbin

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? - nej
Kramat någon? – ja
Pussat någon? – ja
Köpt någonting? – ja
sjungit? – ja
saknat någon? – ja

ALLMÄNT..

Piercingar: hål i öronen
Tatueringar: nej
Längd: 1.70
Skostorlek: 39
Hårfärg: blond
Är du kär i någon:  aaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: vill gärna bo på västkusten
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: bryr mig inte, men inte så roligt om de hatar mitt utseende
Vilket shampoo använder du: wella, TRESemmé
Vilken parfym använder du: olika med söta dofter ;)
Vad är du rädd för: mycket xD
Gillar du att tvätta: det är väl helt okej så länge man inte behöver göra det
Gillar du Berg-och-Dalbana: verkligen!!!

SENASTE..
Film du hyrde: minns inte….
Film du köpte: köper inte film
Låten du lyssnade på :Billionere – Travie McCoy
Låten du hade på hjärnan: samma som jag senast lyssnade på
Låten du laddade ner: laddar inte ner låtar
Personen du ringde: Robbin
TV program du tittade på: Made
Personen du tänkte på: -Robbin ;D

FAVORIT..

Mat: Plommonspäckad fläskkarré ;)
Låt: One blood
Sak att göra: gillar så mkt!
Sport: bowling
Dryck: vatten
Kläder: nåt snyggt och enkelt
Film: många
Bil: lexus… minns inte vilken modell


Kommentarer
Postat av: <4

mitt namn var me ganska så mycket där hahaxd

2010-06-16 @ 22:11:28
Postat av: Matilda

bara en sak min älskade... jag måste få smaka på den där plommonspäckade fläskkarrén så jag kan förstå vad som är så underbart med den :D hahaha XD

2010-06-16 @ 22:34:18
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0