Onsdag

Oj vad länge sen det var jag bloggade och oj så mycket har hänt.
Sista veckan med klassen, studenten.... stora saker. Första tiden som arbetslös har varit helt okej, umgåtts med älsklingen, varit på arbetsförmedlingen, bio, övningskört. Ska övningsköra med växellåda för första gången i helgen hos farmor och farfar = HJÄLP!!!

Nästa vecka ska jag på teorikurs på körskolan och verkligen satsa allt på körkortet, fick ju startpaketet i studentpresent av pappa. Nu ska jag se till att få det klart snabbt så jag har lite mer frihet och lätt kan låna bilen och åka till okända destinationer.

Men har blivit lite förkyld nu, tror syrran smittade mig eftersom hon var sjuk när hon kom hem från bcn, kanske har hon spanska sjukan?!?! :O hahhaha

Sugen på något gott som bara den!! men inte choklad... mer typ frusna hallon med glass *dregel* men vaniljglassen är slut och det passar inte med chokladglass till hallon!!

Ska ta det lugnt just nu, kolla på GA och försöka sova tidigt så man inte vaknar kl 11 som alla andra dagar.



Har förresten firat 14 månader med älsklingen idag genom en promenad på stan och sen bio! <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0