onsdag

Väntar på att GA ska börja och börjar bli lite otålig nästan. Har varken kunnat kolla på GG2 eller biggest loser idag. Och grädden på moset är att jag har pluggat klart matten, eller ivf så mkt så jag inte orkar plugga mer. Känns bra inför imorgon.

Har kommit på en sak; MÅSTE SLUTA SMÅÄTA!!!!!!!!!!!!!
Kom på mig själv att äta upp hela(!) chipspåsen idag.... INTE BRA!
Därför ska jag sluta köpa såna saker eftersom jag inte kan sluta äta då. Ska leva på frukt när jag är hungrig på vardagarna och sen på helgerna tillåts jag är äta EN sorts gottighet, kan inte både fika och ha lördagsgodis, utan jag måste välja vad jag är mest sugen på. Helst ska jag ju inte äta något alls, men jag börjar så här och trappar av mer under tiden tills sugen försvinner helt.

Lite onödigt vetande för er som är helt ointresserade men behövde skriva det så nån mer vet det. Annars kan jag lätt säga till mig själv ;"nej men imorgon börjar jag istället, då äter jag det här godiset nu och börjar vara duktig imorgon."
Inte bra eftersom jag vet att det alltid blir så, MEN INTE NU!
Nu ska jag vinna över suget! En gång för alla!


Kommentarer
Postat av: Matilda

KOM IGEN!!! du kommer klara det :D

2010-03-25 @ 20:29:54
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0