Måndag

Har tröttnat på att skriva vad jag äter, blir typ samma sak varje dag nästan xD Men är såååååååååååååå sugen på godis, chokladpudding, pannkakor, kinamat.... allt som jag inte får äta nu är jag sugen på!!!! hahaha

Mitt jobbschema denna vecka:
Måndag: 6.45-15.30
Tisdag: ledig
Onsdag: 14.30-21.15
Torsdag: 6.45-16.00
Fredag: ledig
Lördag: ledig
Söndag: ledig


En skön vecka, och jag ska passa på att ta det lugnt och hinna med en hel del hoppas jag.
Vila huvudet!



Ska förresten färga håret ikväll, det ska bli brunt så får väl se hur det kommer att se ut..




härligt runt man blir med vinterjacka, halsduk och pannband xD

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, jag tyckte det var spännande ju xD höhö, kan tänka mig att man blir sugen... x)

jag beställde förresten från elf idag! det hade nämligen 25% rabatt! tycker du det är bra??:)

2011-07-25 @ 19:12:35
URL: http://feliciadavidsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0