onsdag

Sitter här i mitt nystädade rum med en ansiktsmask och ska snart hoppa in i duschen.
Mår bra idag, även om jag är riktigt trött efter jobbet från idag. Konstigt ibland att humöret kan variera så mycket och vända med en händvändning.

Önskar bara att det kunde vara riktigt fint väder och att man var ledig så man kunde soola! Men får väl vänta med det tills i vinter...

Har nyss skickat iväg en beställning av smink från ELF. Riktigt billigt och har hört mycket bra om det. Hoppas det kommer snabbt så man får prova och se!!

ELLE tidningen kom igår också! En bra tidning att bläddra i!!







kl 21 blir det film på tv11, Crazy Beautiful!


btw så funderar jag på att tona håret i höst, chokladbrunt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

ååh, har funderat på att beställa från elf jättelänge, och tänkte faktiskt förra veckan typ att jag skulle fråga om du ville beställa och splitta frakt med mig xD linnéa har beställt därifrån och var nöjd så du vet :D du får ge mig en liten recension på vad du köpt så jag vet tills jag köper :D

2011-07-14 @ 21:50:22
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0