Tisdag

Nu är håret mörkt, bjuder på en dålig bild för tillfället, ska fota lite med kameran och lägga in dem senare idag!

Är ju ledig idag, så det blir en liten sväng på stan och kolla om man hittar något, måste verkligen köpa rengörning till ansiktet, men vet inte vad jag ska köpa.... funderar på Vichy eller vad det nu heter, får helt enkelt se vad jag kommer hem med xD

Detoxen går faktiskt ganska bra, men det blir lite enformigt... havregrynsgröt till frukost, soygurt till mellanmål, någon sallad till lunch och sen till middag blir det fisk eller kyckling... men man mår ju mycket bättre och känner mig inte lika uppblåst i magen som jag var innan. Men på söndag är det över, ska göra pannkakor då, och så ska jag och syrran göra rabarberpaj också inför när mamma och pappa kommer hem den kvällen.. hoppas de har med sig något till mig då! Har sagt att jag vill ha ett par ray-ban solisar som är svarta så jag hoppas jag får det, även om de är fejk så ser de äkta ut ju!




måste bädda sängen ser jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0