Torsdag

Nu har jag jobbar 7 dagar i rad, så imorgon har jag en ledig dag!!!
Undrar vad man ska hitta på, blir ivf en tur till gymmet, annars ska jag väl försöka laga mat så jag har under helgen, syster åker till sthlm så jag har ingen hemma som lagar min mat. Blir nog kyckling och sallad för hela slanten!

Köpte förresten en korsordstidning idag, har suktat efter en ganska länge nu. Fastnade för det när jag började lösa de korsord som finns i SOLO tidningen.

Bakade bröd idag också, detoxbröd... får se hur det blir för det ska inte vara något mjöl i det ju så det blir spännande att se resultatet! lägger upp en bild och receptet när jag har min dator!

Nu blir det Gossip Girl på femman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0