Söndag

Har varit en riktigt seg dag idag!

Igår vad jag iväg med Merci och spelade match (jag var reserv båda matcherna men jag hejade som en tok). Blev upphämtad vid södra station kl 5.30 och sen bar det av till kumla och sen ner till Nässjö. Fan vad jobbigt det är att sitta i en bil i 3 timmar med tom mage! Vi vann den matchen och det var riktigt stort för de har typ inte förlorat på hemmaplan på evigheter! Innan vi lämnade Nässjö för Jönköping käkade vi pizza och köpte godis på hemmakväll, de borde verkligen ha samma sorts godis på hemmakväll här i örebro!!!!!!!
I jönköping vad det slitigare. Vi förlorade vilket var välfigt förvånande för vi var så mycket bättre än dem!!!!

Hem till örebro kom vi kl 21. Lång dag!
Då blev det McFlurry och hyrfilm med Matilda!


Idag har jag *trumvirrvel* STÄDAT!! Vilken överraskning va? ;)
Behövde plocka undan en massa saker, byta bilder i min tavla över skrivbordet och byta lakan.

Tränade också nu på kvällen, skivstång/intervall 70. Såå skönt det är att träna, men har upptäckt att jag måste äta mycket mer när jag tränar. Äter alldeles för lite i jämförelse med vad jag gör av med.


Sitter nu i min grå ziperall och ska kolla på film och bara mysa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer kött produkter så ska du se sen att allt ordnar sig;)

2011-10-09 @ 22:59:34
Postat av: Matilda

ovanligt att du städar, brukar ju du aldrig göra ;)

2011-10-15 @ 18:20:47
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0