Måndag

Guud vilken seg dag det har varit. Tanken var att jag skulle vara väldigt effektiv idag och hinna med mycket, men så blev det icke!

Vakna kl 8, tänkte ta en promenad men blev kvar i sängen en timme. Fixa frukost och fastna framför datorn och Sims till kl 12. Då tog jag mig äntligen ut en timme och promenerade. Dusch och sen mer sims.... hjälpt mamma med tvätten och gluttat lite på en film på tv. Och nu är klockan snart fem.... kanske ska ta och äta något snart, åt frukost kl 9.... hmm...


Innehållsrikt, javisst!  ;D


På tal om ingenting har jag skaffat instagram, finns nu för android! Där kan man följa mig varje dag ;)





Kommentarer
Postat av: Matilda

åh! men vad heter du på instagram då? xD

2012-04-12 @ 13:20:04
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0