Onsdag

Onsdag, halva veckan har redan gått typ. SKÖNT!

Blir att åka till Filipstad i helgen, om nu inte Stoffe ska jobba... men det får han inte har jag bestämt! redan behövt stå ut tre veckor utan honom, klarar inte av att vänta en vecka till. Om det blir så att jag åker dit så skulle vi ut och fiska... har jag inte gjort sen jag var fem år så det blir roligt. Får nog ta men en bok om jag blir uttråkad... hahha!


Ska snart iväg och träna, pumpa lite muskler... om jag nu har några vilket går att fundera på. Förlorade i armbrytning mot en 93 årig man på jobbet idag..hmmm...
Helt förälskad i SkivstångIntervall 70 passen, man blir verkligen helt slutkörd och känner av varenda muskel i kroppen. Det och spinning, MUMMA.




trött och sliten tjej efter jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0