Skärtorsdag

Redan påsk!!!!!!!!!!! Shit vad fort tiden går!



Inte myckethar man hunnit med av det här året, bara jobbat.... och fortsätter med det under påsken också. Önskar nu att jag var ledig så man kunde umgås lite med kärleken, nu när han väl är ledig i fem dagar, men får väl försöka hinna åka dit nån dag nästa vecka när jag inte jobbar.
Och nästa vecka kommer syrran troligen hem några dagar! Som jag har saknat henne. Blir väl en tripp ner till malmö i april-maj nångång.



Nu är jag tröttt och hungrig, snart saigon!! mumma




roligt att kolla igenom alla gamla bilder på externa hårddisken!


Kommentarer
Postat av: Felicia

mmmmmm saigon! det var gött :D

2012-04-08 @ 12:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0