bloggar..

Och så har skolan börjat igen, första dagen i skolan för sista gången. Och det var inte en helt vanlig första dag, är på universitetet första veckan och läser en kurs. Ganska skönt ändå att ha en sån här start på sista året, även om det hade varit roligt att träffa klassen, men det får väntas till nästa vecka.
Vardagen måste komma igång nu så man går upp tidigt, går i skolan, tränar, käkar, duschar, pluggar och sen sover. Men än känns det inte riktigt som att skolan har börjat än, blir väl annorlunda nästa vecka. Men det är skönt att ha helgerna, spendera dem antingen i nora med robbin eller någon annanstans i vårt avlånga land och spelar match.

Längtar till nu i helgen då jag ska på kräftskiva i nora, även om jag inte äter kräftor. Få spendera hela helgen med älsklingen som jag nu inte träffat på flera flera dagar, inte van med det! Men får troligen även träffa honom i morgon då han kommer till min träning och sen ska sova över eftersom han måste vara i örebro dagen efter då han har en körlektion.


Kommentarer
Postat av: matilda

åh så söt!!!!!

2009-08-19 @ 20:07:37
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

magenmagen så fin den ska bli :D

2009-08-27 @ 15:02:41
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0