beroende

Kan verkligen säga att tvspel är beroende. Vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om. Så då fick jag för mig att ta fram PS2 och spela lite, men jag försökte vara så tyst som möjligt eftersom robbin låg och sov. Men när jag tröttnade bara efter en kort stund så forsatte robbin eftersom jag inte lyckades vara tillräckligt tyst. Och han har suttit nu i typ 2 timmar och spelat, går inte att få ett vettigt svar ur honom ;) hahah
nej nu ska jag inte vara elak, vet ju själv hur jag är när jag spelar... då vill man inte vara i samma rum, eller ivf inte diskutera saker med mig...
Men senare bär det av till Nora, men åker hem redan imorgon för då ska jag sola, simma, träna och plugga svenskan så att den är över.

Men snart är det jul!! :D

Tänkte även lägga upp en bild på hur jag såg ut i lördagskväll när jag hade blekt håret. Men det ser liite bättre ut nu ivf :P


Kommentarer
Postat av: Matilda

stor skillnad nu ju :D <3

2009-12-21 @ 21:24:43
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha, julen är typ tvspelstiden! :D jag och bror har också spelat xD

snart är det juuuul :D:D <3

2009-12-21 @ 23:07:42
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: <3<3!!!!!

hahaha tvspel hahaXD

roligt när det funkar för en annars äre bara rena skiten hahaxD

<3<3<3 puss!!

2009-12-22 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0