Fredag

Nu äntligen är det fredag och jag känner mig inte lika depremerad som resten av dagarna i veckan, Hahah. Visst måste jag plugga lite den här helgen, men det är mest att träna på mitt tal och sen läsa flera sidor i kemi och psykologiboken, inte allt för ansträngande. Har ju även en inlämningsuppgift som ska vara klar på måndag, men jag kan nog skriva iordning den idag efter skolan innan jag ska åka till kga. Det var riktigt skönt när vi bestämde att få mer tid till svenskainlämningen, där försvann mycket stress.

Men nu ska jag bara tänka på att det är fredag! :D
Ska snart till skolan och kolla på vårt speciella luciaframträdande. Alltid skoj att kolla på det eftersom de inte är traditionella luciatåg och liknande. Sen fysik och bild... och efter det är skoldagen slut. Ibland (jämt) är det skönt att inte ha vissa lektioner som leder till att man slutar tidigare, och idag blir det över 2 timmar tidigare.
Nej måste sticka till skolan nu, hade tänkt gå idag för en gångs skull. Ska även ta en liten snabb tur på stan efter skolan för att leta efter en kjol.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0