längtar



Usch vad jag längtar till helgen, och så längtar jag till jullov, och julafton... nyårsafton... det är mycket jag längtar till nu men det är väl för att det är så jävla mycket i skolan nu som jag bara vill ska försvinna ner i ett svart hål eller nåt sånt!
Men får se fram emot helgen då det bär av till KGA med älsklingen och kommer vara där fredag-måndag. Kommer väl behöva plugga endel eftersom jag har kemiprov och psykologiprov på tisdag, men det ska jag överleva. Det jag är mest orolig över just nu är svenskatalet. Det är imorgon... men förhoppningsvis kan vi skjuta på det 1 vecka! (håller tummarna!!!!)
För talet är skrivet och klart, men hur många gånger jag än läser igenom det idag kommer det aldrig sitta, jag behöver fler dagar för att få det bra. Hinna träna att läsa det inför lite folk innan den ska läsas upp inför Jaana...

Men nu ska jag fixa naglarna och sluta tänka på talet! Måste jag göra det imorgon så får det gå som det går, mer kan jag inte göra idag, kan läsa igenom det innan jag lägger mig kanske...

Tror jag ska ta nagelack idag till och med, jag slår på stort! (Y)
Får väl se hur resultatet blir... blir nog bra tror jag.. :)

Hahah här sitter jag och babblar om nagelack... jag mumlar minsann i nattmössan ;)

Får väl säga godnatt nu också för jag verkar behöva sömn, men det blir efter GA! (Y)

Kommentarer
Postat av: matilda

och inget GA var det. men söta som sjutton är vi allt på bilden! :D <3

2009-12-10 @ 13:35:37
Postat av: <3<3

min äslkling är alltid bara för söt;)(L)

2009-12-10 @ 21:56:47
Postat av: Felicia

fan va snygga vi är asså :D:D <3 du får gärna skicka dina bilder till mig!! :D

2009-12-13 @ 16:51:22
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0