snö? snälla?

Nu när vi nått december och kylan har kommit så längtar jag till snön!
Tänk när man kan göra snögubbar och ha snöbollskrig. Kan tänka mig ha snöbollskrig vid karlslunds herrgård, gömma sig vid de höga häckarna och ha med sig matsäck, varm choklad och goda mackor. Gilla!
Vill sätta upp granen och börja pynta, Gud vad jag älskar julen! Men det är så tråkigt hemma för mamma vill inte ha för mycket pynt hemma, hon vill ha stilrent och väldigt lite färg och glitter. Glitter med massor av färger är det bästa, det som julen förknippas med enligt mig.
Och nu när det är jultema överallt, tv, bowlinghallen, stan... snön faller på tv, pynt och glitter i bowlinghallen och på stan.... åhh vad jag älskar julen.


Kommentarer
Postat av: matilda

på lördag kanske. kanske kanske. hoppas väldigt mycket!



jag ska önska mig det imorgon. snö till helgen.

2009-12-02 @ 21:40:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

det är så fint med snö :D och det är helt okej när det är fruset så här, men ännu bättre med snö! (så länge den inte smälter och slaskar!!)

2009-12-03 @ 22:47:31
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: <3<3

jag önskar snö innan nyår annars kommer nästa år bli ur trist hahaxD

snö det älskar jag hela vintern älkar jag alltid gjort kommer alltid att göra de snöbolls krig med min älskling;)

2009-12-04 @ 00:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0