Kladdkaka!

Håller på att baka kladdkaka just nu och den ska bara vara inne i ugnen en liten stund till sen är det dags att smaka! :D Mumma!
Får se hur god den är eftersom jag ändrade lite i receptet, men förhoppningsvis blir den godare än vanligt. Sen har jag även varit en duktig dotter och städat rent lite överallt. Måste ju vara snäll när de kommer fixa mitt rum snart, ska troligen flytta in i syrrans rum söndag kväll så de kan fixa även mitt. Jippi! Det kommer bli så jäkla snyggt och äntligen får jag bort de fula tapeterna som sitter på mina väggar och som troligen suttit där sen huset byggdes 1988. Hahahha

Igår hade jag bowlingträning med A och M. Gick väl sådär och insåg att jag verkligen måste träna på min gång och balans nu under lovet. Nu kommer ju tiden för sånt som man annars inte riktigt hinner göra så nu blir det fullt upp!

Nej nu tycker jag att kakan ska vara klar!! (A)



Kommentarer
Postat av: Matilda

hot girl ;)

2009-02-14 @ 12:22:01
Postat av: Adrian

Stolt Fotograf :)

Kladdkakan var då riktigt god och den var ju som sagt en äkta kladdkaka ocksp :D

men varför skriver du med A och M istället för Adrian och Marcus? Eller jag kom på varför (I). Du vill inte slita på våra namn :D

2009-02-15 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0