Skoltrött?

Jäklar vad skoltrött jag är just nu.

Känner att all energi har försvunnit och allt som finns kvar är ett tomt skal. Alla känslor och tankar känns bortspolade och kvar står jag med tårar i ögonen och all ork borta.
Jag tänker på den tid då jag kände att allt fanns och att mina val jag gjorde var de rätta, nu verkar jag ju göra det mesta helt och hållet fel. Mitt hjärta borde sammarbeta mer med hjärnan och inte gå sin egen väg. Och hjärnan borde även lyssna lite på hjärtat så mina val jag tar inte är helt känslolösa. Det finns bara en stund då jag kan koppla bort både hjärta och hjärna - Bowlingen. Då gör jag inte fel val och jag känner mig hemma. Så skulle jag vilja känna jämt, men det går inte.
Tårarna rinner ner för mina kinder.
Jag vill vissa saker så gärna, och vissa saker vill jag som jag inte borde vilja. Jag vet själv att det jag vill och mina handlingar är fel men ändå är det valen jag väljer....
Varför?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0