Snyggt

Mitt rum börjar verkligen arta sig. Golvet är på plats och tapeterna börjar åka upp på väggarna. Kanske kan flytta tillbaka redan nästa helg, och det är ju bra eftersom jag har mycket tid för att kunna fixa där då. Veckan efter ska jag till Bosön hela helgen så det skulle verklgen passa om det är klart nästa helg.
Om mamma blir klar med tapeterna snart så kanske hon även kan fixa mitt hår. Har fixat färg så att det kommer se solblekt ut och förhoppningsvis kommer jag inte se så blek ut som jag gör. Hahahah

Imorgon är det bortamatch hela dagen. Först ska vi till Finspång och spela och sen efter ska vi till Linköping och spela. Jag hoppas att vi vinner, och att jag spelar bra för en gångs skull. Det är dags för det känner jag efter att jag har tränat på det jag är dålig på senaste tiden så nu ska allt sitta perfekt och jag vill så gärna vara bäst, fick ju inte vara det sost eftersom mammam fick samma resultat som jag. Hahah


Kommentarer
Postat av: Adrian

Bra spela du i alla fall :D:D:D

2009-02-22 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0