Sofia kan faktiskt blogga lite :O

Visst kan jag blogga, men inte blir det om nåt intressant!
Vardagen består just nu av Bowling, skola, vänner, plugga och Bowling. Är det jag hinner med och livet känns riktigt bra!
Men vad ska man blogga om.....

Lista om mig:

Favoritfilm: hmm... gillar typ alla filmer! men kanske inte skräck när jag är själv xD
Favoritbok: Stolthet och fördom. Men gillar även här det mesta
Favoritmusik: MANDO DIAO!!!!! THE HIVES!!!!!
Favoritmat: hmm.. plommonspäckad fläskfilé, potatis och äppelmos xD Hahahahah
Favoritserie: GG!!
Framtida jobb: Vill helst jobba inom medicin, kanske forskare

orkar inte skriva mer (A)

Den här kvällen har jag inget plugg (om man inte räknar med matten jag verkligen borde börja med nu!) och blir skönt att bara sitta och slappa.
På fredag blir en skön dag i skolan, då har vi hälsodag och man har en aktivitet man ska göra. Jag ska på spinning mellan 10-11 och sen är dagen slut!! :D

På söndag har jag match mot KIF och då ska jag allt försöka slå er killar ;D ... men vet inte om jag kommer lyckas. Hahaha. Får väl göra mitt bästa. Kanske kommer turen dit denna dag. Den kvällen blir det handbolls match, LINDESBERG - BAJEN!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, ja, ivkäll ska vi slappa haha :D Vi har ju gjort oss förtjänta av det med Fysikprov o allt ^^ :D

2009-02-04 @ 21:46:46
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se
Postat av: Matilda

Shit vilken bild asså... ILLA! XD

2009-02-06 @ 19:05:57
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0