sova..?

Borde väl sova nu, men jag kan inte somna...
Varför finns det sånt som bara fastnar på hjälnan och inte vill försvinna? För det där leendet kan inte försvinna. Jag vill inte att det ska försvinna heller, för det är bara en liten sak jag har just nu av personen... men jag tänker gärna på leendet.. det får mig att må bra. En varm känsla i magen. Kanske ska jag inte känna såhär efter många varningar, men jag kan inte låta bli.

Sitter och lyssnar på Johnny Cash just nu... låtarna spelas up utan att jag riktigt ger dem min uppmärksamhet. Jag tänker bara att få se leendet igen snart, så snart som det bara går. Det var ett tag sen nu, och förhoppningsvis kommer det aldrig gå så här långt.

Nej nu sitter jag och svamlar en massa så jag ska väl stänga av musiken och lägga mig snart.


Kommentarer
Postat av: Matilda

thats love my friend ;)

2009-02-20 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0