Svara telefon

Jag kom precis fram till att jag borde svara lite bättre i telefon när folk ringer hem. Svarade nyss när det ringde "Hallå?" och personen som ringde blev jäkligt tjurug för att jag inte svarade med mitt namn.... ska väl ta och göra det från och med nu om personer tycker det är så irriterande... Hahahaha
Men de får skylla sig själva om de ringer mitt i GA... eller nåt liknande som GG. Jag är ju inte så speciellt social i de stunderna. Halva lovet har gått och inte mycket vettigt har blivit gjort... jag som skulla plugga mycket och träffa många personer hade jag ju tänkt. Hahha
Men lite av det jag tänkt har jag hunnit med och ska hinna med att träffa några fler innan veckan är slut.
Nu ska jag kolla klart på GA... och säsongspremiären börjar senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0