Usch!

Imorgon är slutet för Matte C. Äntligen är derivatan och allt sånt slut snart... men då kommer ju Matte D och det kommer väl tillbaka där. Hahahha
Men jag får vara glad för tillfället eftersom ingen matte innan lovet och det betyder långt lov från den!

Får verkligen njuta under lovet och jag har troligen en hel del att göra då. Vet inte allt än men tror jag kommer bli uppbokad ivf. Sista spurten med plugg här innan och sen slapp!!
känner att jag är lite upprepande här. Ajdå!
Ska väl ta och lägga mig så jag inte somnar... men fastar alltid när en viss sak händer... (A)


Kommentarer
Postat av: Matilda

så kan det ju gå ibland ;) att man fastnar när en VISS sak sker ;)... I know what it is ;) <3

2009-02-11 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0