bowling

Usch vad dålig jag är på att skriva i bloggen... men jag har inte haft nåt att skriva om, eller det kanske jag har med inte känt för att skriva. Men idag har jag spelat match. Jippi!
Gick väl inte så speciellt bra, men roligt var det för jag mår alltid så bra när jag är i hallen. Det glada inom mig kommer alltid fram då men jag blir även väldigt fokuserad då. Finns även så mycket trevligt folk där att prata med och eftersom jag känner mig så hemma där så pratar jag en hel del.
På matchen ivf så spelade jag väl sådär, kunde bättre men det var väl i samma nivå som tidigare matcher. Jag kunde verkligen bättre, jag kände det men turen var inte med mig. Blir väl att träna denna vecka och spela bättre nästa helg då det är bortamatch i Nyköping på söndag.
På lördag ska jag till Stockholm med två vänner. Blir att flumma runt och ha det roligt och bara vara vi! Var i Stockholm för inte så längesen, men man får aldrig nog av den staden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0