har ni läst den?


Jag har några bloggar som jag följer dagligen, och en av dem är http://elitcyklist.blogg.se som jag tycker är riktigt bra. Handlar om träning, kärlek och livet i helhet. Texterna är gripande och bara genom att läsa första raderna kan man inte sluta - man är helt fast. Tjejen som skriver, Matilda, skriver väldigt bra och man kan känna genom texterna känslorna bakom och även lite av Matilda själv... känns det som ivf.
Jag själv är inte så duktig på att skriva, men hon är verkligen någon man kan ta efter och det ska jag försöka göra... Hehe. För genom ord kan man påverka och nå fram till många, och det gör hon. Hon påverkar många personer, inte bara mig.
Om ni inte läst hennes blogg, gör det! Ta er tid lite då och då och läs det hon skriver. Ni kommer bli påverkade ni med.
Och men behöver inga såna som på bilden då, för man ler bara genom att läsa. Känner hur livet är, hur det de flesta känner blir nedskrivna i ord och förklaras så klockrent! Man kan bara le.

Kommentarer
Postat av: Matilda

she is back!!

2009-01-09 @ 22:06:37
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0