mumma!

Har precis fixat klyftpotatis och stoppat in dem i ugnen. Ska bli riktigt gott med klyftpotatis och hamburgare med bröd, för det vad längesen! Behöver även lite saker att göra så jag inte sitter och tänker, för jag blev väldigt förvånad när jag fick veta mitt betyg, inte alls vad jag hade väntat mig. Men det är väl bara att acceptera... eller överklaga!

Ikväll blir det ganska slappkväll med skön dusch och skämma bort mig lite... (A). Allt plugg börjar snart att ösas över mig så det är väl bara att passa på att slappa nu när man kan. Hahah
Borde även få tag på min syster och höra hur det går för henne med att skaffa jobb, har ju inte pratat med henne på över snart 2 veckor :O Men det var roligt att hälsa på henne i Barcelona några dagar och ska väl förhoppningsvis åka och hälsa på henne själv utan mamma och pappa innan hon flyttar hem igen!

Nej nu ska jag ta och käka snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0