kvällsbloggning



Sitter här framför den stationära datorn hemma och är trött. Syrran sitter med min dator och spelar Sims3 och verkar inte vara villig att lämna tillbaka den inom kort. Hoppas bara jag får tillbaka den innan imorrn, Hahaha. Men det spelet är verkligen sånt att man blir beroende av det, nästan så beroende att man blir galen. För det är ju inte bra att sitta inne och spela sims när det är fint väder ute och typ +30 grader, hahah!

Har fixat lite med tvätten tills imorgon nu på kvällen så jag slipper göra det då och kan då hinna med andra saker så som baka bröd och duscha. Tur att det inte är massor med kläder att tvätta, det kommer förhoppningsvis gå fort så man hinner med mer saker under eftermiddan, för Robbin kommer ju och då är det ju inte roligt att spendera en massa tid i tvättstugan, eller? ;)

Nu är det inte så speciellt lång kvar på sommarlovet, det SISTA sommarlovet i mitt liv. Det känns lite nervigt när man tänker så och det är väl bara att göra det bästa av den sista tiden, fylla tiden med att umgås med personer man gillar och älskar, hålla sig sysselsatt med saker som är svåra att hinna med under skoltiden.

Men sista året på gymnasiet är det ju sen när lovet är slut. Det viktigaste året eftersom det är nu vi ska plugga det sista innan studenten och kommer ut i verkliga världen då man ska skaffa jobb och plugga vidare. Allt blir mer allvarligt och man måste klara sig mer själv, kan inte leva på föräldrarna hela livet ju.
Men under året kommer mycket hända ju! Fyller 18 år i oktober, då händer MYCKET roliga saker, men också ansvarstagande saker.

Det är bara att köra hårt nu helt enkelt, inte dra ner på farten utan tvärtom, köra för fullt!!

Kommentarer
Postat av: matilda

PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D <3 <3 <3 <3

2009-07-22 @ 23:33:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sista året kommer nog bli grymt kul! Men det kommer säkert gå snabbare än något tidigare. Jag blir också nervös när jag tänker på nästa sommar... Vad händer sen?!

2009-07-24 @ 23:05:18
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: matilda

vi klarar allt! hm, jag undrar vad jag gör nästa sommar... och vad du gör... och vad felicia gör... hm.

2009-07-28 @ 19:43:53
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0