Semester

Känns otroligt skönt att ha sommarlov. Kunna göra vad man vill varje dag och kunna vara impulsiv. Jag har spenderat senaste tiden i Nora med min älskling och haft det bra.
Nu kommer två veckor då jag ska vara ensam hemma, förutom att syrran är hemma men hon är inte hemma jämt. Då blir det många filmkvällar och annat trevligt!
Kommer väl även vara i Nora några dagar så syrran kan få lägenheten för sig själv. Haha kanske ska fortsätta där vi lutade med städningen jag och Robbin. Hahah. Vi spenderade ju 4 timmar av en natt med att täda i derad lägenhet.. och det finns en del kvar som vi inte orkade då eftersom vi skulle upp ganska tidigt och cykla till en sommarstuga. Den veckan var galen och härlig. 8 dagar i Nora,cyklade 5 mil på riksvägen, solade massor, umgicks med en del människor. Den här helgen som varit var inte lite lyckad kanske. I varje fall inte fredagen och natten till lördagen. Men ska väl göra mitt bästa för att glömma det. Inte vissa ord som sas men de flesta.
Hoppas älskade solen och värmen kommer tillbaka snart igen! :D


Saknar min älskling... <3


Kommentarer
Postat av: matilda

jisses! det har bloggats :O

ojojoj, pusspusspusspusspuss ;)



<3

2009-07-14 @ 22:23:40
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

Naw, va härligt! :D Och bry dig inte om vad en del säger, det är lika bra så. Vi får absolut ses någon dag ju hurru du sötnosen <3

2009-07-15 @ 23:19:41
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Felicia

Självklart :D Hoppas bara på lite varmare väder, för just nu är det bara runt 19 grader :/

2009-07-16 @ 15:28:37
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0