En tur på stan... eller två

Idag var en riktigt onödig dag i skolan. Började 08.10 med engelska och det enda vi gjorde typ var att lyssna på opera och sen prata om konst. Skulle efter engelskan läsa upp en text med inlevelse inför min svenskalärare men jag fegade ur och ska göra det imorgon istället. Hahaha
Sen blev det slapp i cafeterian i drygt 50 minuter innan jag skulle på funkismöte inför teknisfighten på onsdag, men det blev inte så mkt sagt och vi var klara efter 30 minuter. Så kl 10.30 typ var skoldagen slut och jag och Matilda tog en tur på stan som innehöll lunch på BK. Mums! hahah
Efter att vi fikat på Lucullus bland alla tanter så stack jag hem och pluggade lite innan jag stack upp på stan igen och träffade Robbin för att gå på stan igen. Men den gången köpte jag några saker ivf. En blus inför sommaren på Zara, en randig tröja på Gina och en fin sommarklänning på HM som jag ska ha på Robbins studenten.
Lite onödigt vetande här men spelar roll. Hahaha

Var även till polisen idag och fixade nytt pass. Självklart var man tvungen att se helt cepp ut på bilden de tog. Varför ser man aldrig bra ut på dem?

Nej nu blir det biologiplugg, sista rycket nu eftersom det är sista provet innan sommarlovet! :D Jippi!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

haha, shit, ibland blir det riktigt onödigt med plugg XD

2009-05-29 @ 19:01:32
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0