Slutet är nära

Nu är slutet nära på mitt andra år på gymnasiet. Fem skoldagar plus teknisfighten och skolavslutningen. Jag kan inget annat än längta till sommarlovet och planera in allt jag ska göra. Den här sommaren ska jag ha fullt upp och jag ska allt bli brun!!
Har ju även två veckor då jag är ensam hemma (om syrran inte är hemma då)  och då slipper jag allt tjat om städning och att jag aldrig gör någon nytta hemma. Rena himmelriket! Då hoppas jag att det är soligt och fint, vill slippa det hemska svenska sommarregnet. Har börjat fått nog av det.

Sen efter sommarlovet börjar det bli lite läskigt. Sista året på gymnasiet, sista året innan man verkligen måste börja ta ansvar. Men endel saker händer innan dess. Fyller ju 18 år i höst och ska planera in en resa kanske? haha

Nej nu ska jag plugga en hel del och sen får jag se om jag bloggar mer idag. Har mitt sista prov på fredag och några svenskasaker som ska vara klara.


Kommentarer
Postat av: matilda

soooooooooooooooooooooommaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlov :D :D :D :D <3

2009-05-27 @ 19:44:01
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0