Har man inget att göra så är det bara så helt enkelt


Personligt
Namn: Sofia
Kön: tjej
Ålder: 17
Längd: 170
Hårfärg: blond
Ögonfärg: Gröna med liiite brunt i
Boende: lägenhet
Familj: Mamma , pappa , syster
Vänner: har mina vänner och de vet vilka det är
MSN: [email protected]
Pea: vaa..?
Lunar: självklart har jag inte det längre
Humör: glad
Övrigt: jaadu... mkt finns att säga

Vänner
Antal: antal har ingen betydelse :)

Välj en vän som...

Du litar på: Litar på alla mina vänner, annars skulle jag inte ha dem som vänner
Får dig glad: i stort sätt alla mina vänner
Du skrattar ofta med: Matilda
Är saknad: Alla som jag har svårt att hitta tid för att träffa
Du vill träffa: Robbin
Du känt länge: Amanda
Känner dig bra: många
Du gjort mycket med: jaa... matilda, amanda


Kärlek

Längsta förhållande? : 5 månader
Ditt ex: Behöver vi inte nämna
Sötnosen för tillfället: robbin
Har du gråtit för att du varit arg?: Japp
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: don't know
När grät du senast?: några dagar sen
Har du varit riktigt kär?: aa
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte?: händer väl ibland men inte ofta
Menar du det du säger?: ja

Ditt eller datt
Pengar eller kärlek?: kärlek
Singel eller förhållande?: Förhållande
Sola eller bada?: Sola
Mobil eller dator?: mobil
Gröna lund eller Liseberg?: Båda
Mc Donalds eller Burger King?: BK!
Dans eller sång?: sång
Fotboll eller innebandy?: fotboll
Flyga eller åka båt?: flyga

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: ja
Har du varit kär i din bästakompis?: Nej
Har du ljugit?: ja men det har väl de flesta?
Har du fuskat på ett prov?: Nej
Har du baxat något?: haha, faktiskt inte!
Har du berättat vidare en hemlighet?: nej
Strulat med någon av samma kön? nej
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: Nej
Har du en hemlighet som bara du vet?: Ja

Resor
har du varit utomlands?: Ja
I vilka länder har du varit?: Spanien, Grekland, Danmark
Har du åkt flygplan?: ja
Tåg?: ja
Båt?: Ja
Buss?: Ja
Har du bott utomlands?: nej
Vart isåfall? : no answer ^^
Kan du något annat språk?: Engelska och lite lite spanska
Vart vill du åka?: Grekland, USA, Australien ^^

Rik eller fattig?: spelar ingen roll, bara jag är lycklig
Hur mycket får du i månadspeng?: 800 kr

Har du...

Eget rum?: ja
Egen TV?: ja
DVD?: Ja
Dator?: Ja
Mobil?: Ja
Telefon?: Ja
Kontokort?: Ja
Över 2000 kr? nej ^^
Pool?: Nej
Studsmatta?: nej
Cross/moppe?: Nej
Pingis/biljardbord?: Nej
Jacuzzi?: nej
Villa?: nej
Märkeskläder?: ja, några har man väl såklart
Smink/smycken för över 5000 kr? hoppas verkligen inte det

Dagens
Kläder?: tights och klänning
Smink?: inget
Smycken?: örhängen och halsbandet jag alltid har
Humör?: Glad
Gjort?: skola och spelat bowling
Göra?: Sova!
Måltid/-er?: frukost, skollunch och middagen hemma
Sötnos?: mina fina vänner är dagens sötnosar
Älskling? : Robbin


Kommentarer
Postat av: matilda

du, jag och skratt... ojojoj XD

2009-05-04 @ 22:06:37
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar: Aw, tack sötnos :D Visst är det en massa vår i den? :D

2009-05-07 @ 22:43:25
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0