Det närmar sig

För varje dag som går närmar sig min framtid. Hehe
Endast 2 (!) dagar kvar tills jag och Robbin har varit ihop i 6 månader, 21 dagar kvar tills jag fyller 18 år, 172 dagar tills studenten (helger och lov inräknat). Hösten är här, vintern kommer snart.

Det blir att åka till Karlskoga i helgen med Robbin för att fira 6 månader. Bara vi två, och bara ta det lugnt. Har inte varit där sen midsommar så det var dags, sitta på kullen igen och mysa, ta kort igen;) även om det inte kommer vara omtyckt.

Måste även börja träna igen känner jag, tränade ju regelbundet i ungefär 2 år, men sen tog mitt kort slut i början av september och jag har inte haft råd med ett nytt, men nu har jag pengar och träningen drar igång på måndag! Då blir det gymträning, ska försöka boka spinning på onsdagen och sen spinna en gång till den veckan samtidigt som jag behöver ett till gympass. Känner att jag måste träna upp mig så jag ser snygg ut på studentbalen och studenten. Ska hitta en riktigt snygg klänning till balen, försöka få med mig min älskling att gå med mig, snygg frisyr och sminkning. Hoppas på att det kommer bara lika snyggt väder som det var när syrran hade bal. Då var det strålande sol och varmt medans det var kallt och regn förra året. Dags för sol och värme både på balen och studenten röstar jag för!

Ser framemot min födelsedag. Det är på höstlovet och mitt lov är redan bokat. Börjar på fredagen efter skolan då jag ska ha filmkväll, och förhoppningsvis kommer det vara hemma hos mig. Dagen efter är det dags för HÖGSKOLEPROVET! liiiiiiite läskigt bara ;) hahaha
Sen hoppas jag på att släkten kan komma och fira mig på söndagen (25 okt) så att jag har helgen efter fri. På måndagen blir det Stockholm över dagen och det ska bli riktigt mys, hoppas bara jag har pengar kvar tills då eftersom jag inte får pengar förrens två dagar efter det. Hahahaha
På tisdagen, dagen innan jag fyller år, har jag planer på att fira mig med vänner.
Sen kommer dagen med stort D, dagen då jag blir 18 år! Lite jobbigt att bli vuxen och gammal, men alla måste väl bli det också ;) man blir ju visare med åren sägs det ju och det är ju inge fel med det ju ;)
Blir bara att ta det lugnt med familjen och älsklingen då, kanske ut och äta om vi inte skulle göra det på helgen.
Dagen efter, då jag är 18 år och 1 dag blir det att åka till Nora och träffa "svärföräldrarna" som mamma brukar säga xD
Sen helgen är inte fullt så bokad, men man måste ju vara spontan också, även om jag ofta inte är det. Hahaha


Åh, kom på att GA är idag och det är nya program! måste även kolla det nya GG2 programmet!! :D



Kommentarer
Postat av: matilda

världens sötaste!!! <3

2009-10-07 @ 19:08:09
Postat av: Felicia

Haha, va söt du är :D

Åh, 172 dagar låter som jättekort :o x)

2009-10-07 @ 21:49:50
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg jag måste me kolla får ladda ner alla avsnitt:P

hehe<33 älskar de överraskiingarna som du kommer att få heeh:P

när du kommer till mig nästa gång

2009-10-07 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0