RUBRIK


Tiden går verkligen fort, helgen gick som en.. ja det gick otroligt fort och nu längtar jag bara igenom skolveckan till nästa helg. Men längtar även till imorgon då jag åker till Nora och min finaste älskling. Skönt att komma bort hemifrån en stund, även om det bara är för en natt.
Blev sugen på en utlandsresa nu när jag såg en reklam, det hade inte suttit fel att åka utomlands under höstlovet och firat min 18 års dag dit vägarna nu hade lett. Men det får bli mycket senare, efter studenten och när jag har pengar. Förhoppningsvis kommer jag få ett jobb snart eftersom jag skriver cv just nu och ska söka så fort jag fyller 18 år. Skulle inte sitta fel att få ett jobb på strike eftersom jag ändå tillbringar så mkt tid där och känner personalen redan. Men måste väl även söka fler ställen, t.ex coop nära och ica maxi.

Kom nyss på att det är inte bra att kolla på snuttigullprogram när man saknar sitt hjärta, för det gör att man bara saknar honom mer. Hahaha
Men får väl vända mig från teven nu och plugga den sista fysiken för idag, vill ju inte ha samma öde med fysiken som med kemin! hahahha
Trött är jag också, sov såå skönt i natt men när klockan ringde imorse ville jag inte upp. Ville inte tillbaka till verkligheten eller skolan. Men tar jag tag i skolan just nu och njuter av tiden eftersom det är det som alla säger att jag ska göra, så kommer studenten tillslut och jag kan göra lite mer vad jag vill än vad jag kan göra nu.
Ska kanske fixa ett till bildinlägg idag också om jag orkar efter pluggningen. Får se vad temat blir den här gången.

Kommentarer
Postat av: matilda

snuttigull! <3

2009-10-05 @ 21:32:22
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis dä jag menar allt har sitt slut och efter slutet så lever man lyckligt i alla sina dagar<33

2009-10-05 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0