good feeling

Har en skön känsla nu. Nyss städade jag klart mitt rum så det är skinande rent, ina läxor förrens på onsdag då jag har fysikprov, en lugn helg framför mig... det känns så skönt. Resten av kvällen kommer endast bestå av chill, käka god middag, ta en lång och varm dusch... och kanske plugga lite fysik om jag känner att orken finns. Så här borde alla kvällar kännas.
Var på stan efter skolan idag med amanda, hon fyller ju 18 år imorgon!! Längesen man träffa henne och det var riktigt riktigt trevligt även om det bara var en kort stund. Men jag fyller ju år om 27 dagar och kommer träffa henne när det är dags att fira mig. Och jag kom på idag att nästan hela mitt lov har blivit fullbokat och det har inte ens börjat än, på långa vägar. Men det är skönt att veta att man har saker att göra och inte att det är som förr, då jag alltid var hemma själv under hela loven. Nu är varje dag inbokad och planerad till vad jag precis ska göra varje dag nästan. Hahah det blev en konstig mening det där!

Till helgen blir det bortamatch på lördag. Hela dagen blir jag borta för det blir att åka till både Nyköping och Eskilstuna. Men när jag kommer hem på kvällen blir det bio med älsklingen... och jag tror jag har kommit på vilken film jag vill se. Sen en slapparsöndag då inget är planerat utan får ta dagen som den kommer, kanske fortsätta jakten på en kofta jag vill ha. Hahaha

Nu är det GA!


snygg att vara osminkad... *-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

en oplanerad söndag du kanske ska jaga efter en kofta och sen så slipper du inte undan mig haha:D jag kan hjälpa dig puss<33

2009-10-01 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0