hehe

måste bara säga att jag blev hemskt sugen på pannkakor nu ( stavas pannkakor med ett eller två n? *-)) det har jag funderat länge på).
Får kanske ta mig i kragen och laga det nån dag på lovet... kan bli min lunch på tisdagen kanske... ja jag tror det :D hahahha sinnessjuka jag som pratar med mig själv xD

Nu har jag pluggat klart kemin, svenskan hade jag ingen motivation till att göra så den får jag fortsätta med på onsdag, och tydligen hade vi en fysikläxa men jag orkade inte släpa med mig böckerna hem (A)

Ska väl lägga mig tidigt idag, måste gå till skolan imorgon eftersom jag ska till träningen direkt efter skolan och sen till nora. Då kan jag inte ha cykeln ståendes på stan så jag får knalla lite tidigare till provet.
Men vi får väl se hur tidigt sängen får dagens besök, brukar säga att jag ska lägga mig tidigt men fastnar framför datorn till kl 23 eller nåt sånt xD

har inte mer att säga, skreb ju gaanske långt i morse ju (A) hahah känner att jag bloggar mer än förr ivf JJJJ


Kommentarer
Postat av: Matilda

hur stavas slips? :) <3

2009-10-19 @ 21:46:20
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaXD du är rolig du älsk<3<3<3-_-¤

2009-10-19 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0